Hvad siger kunderne

Frederik, du er den bedste og mest kompetente rejseleder, jeg nogensinde har mødt.

- Rikke Beyer (Uge 7-gæst)

Sulseter er et fint og meget børnevenligt sted med en unik placering oppe på fjeldet. Godt både til alpint og langrend i fjeldet.

- Jørgen Nicolaisen (DONG energy)

Som lærer har det været en fantastisk oplevelse at være på Sulseter med min klasse. For eleverne var det en spændende udfordring at være aktive på fjeldet og prøve kræfter med skiene og om aftenen var der god mulighed for at dyrke fællesskabet og styrke klassens sociale liv. Jeg glæder mig til at komme af sted igen.

- Marisa Odorico Sundman (lærer tidl. Marielyst Skole)

Tusinde mange gange tak for en fantastisk oplevelse på vinterfjeldet hos jer. Vi har mange elever der har fået helt uforglemmelige oplevelser med skiløb - langrend og alpint, ude-liv og at få rykket personlige grænser. Vi havde næste ikke turde håbe på denne oplevelse.

- Helene Husa Bonnen (Asgård skole)

Kan virkelig anbefales hvis man leder efter en tur, hvor det er bevægelse og samvær, der er i centrum. Skønne dage, gode udfordringer for både fysisk stærke børn og dem, hvor det er lidt sværere at være aktiv.

Prøv det - også selvom man måske ikke er verdensmester på ski.

- Malene Schou Nissen (lærer Borupgårdskolen)

Kan virkelig anbefale dette sted. Det er helt fantastisk til en familieferie i sneen.

- Julie Tranberg Rasmussen (Novo Nordisk)